wtorek, 8 lipca 2014

Witamy

Witam serdecznie na moim blogu!
Ja i moje świnki bardzo się cieszymy, że jesteście na naszym (?) blogu. Prosiaczki mam ponad pół roku, codziennie dowiaduję się nowych rzeczy o nich, dlatego sądzę, że "dojrzałam" do pisania notek na ich temat. 
Z racji tego, że są wakacje, ładna pogoda oraz mnóstwo wolnego czasu posty będą pojawiać się dość często. Jutro prawdopodobnie napiszę o tym, jak zrobić zdrową kolbę dla nich, bez żadnych chemikaliów, oczywiście jeśli posiadacie dobrą karmę. :) Rozpisywać się nie będę, to tak tylko "formalnie". Reszty dowiecie się w poszczególnych zakładkach.
Masz pomysł na post? Napisz, a postaram się to zrealizować jak najszybciej! 

3 komentarze:

  1. super blog możesz napisać o żywieniu świnki
    tak jak ja :P
    zapraszam do mnie link: naszekochaneprosiaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze ciesze się, że piszesz tego bloga. Mimo, że stajesz się moją ,,konkurentką''. Żartuje ^^ Wszyscy posiciadacze sinek jesteśmy małą rodzinka. ;)
    Już po pierwszym poście widać, że piszesz to z ochotą, a nie bo chcesz być taka jak ktoś tam lub na siłę mieć bloga. Bardzo się ciesze, kiedy mogę czytać takiego bloga i czytając notke nie zauważam kiedy ona się kończy i mam ochotę na więcej. ^^ Pozdrawiam z sinką <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...